وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگ | بلاگ

وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگ

ساخت وبلاگ
بهترین راه برای نظرسنجی از مشتریان چیست؟

تا آنجا که فکر می کنم کلمه ای پیدا نمی کنم که بتواند روی کار شما و بازخورد مشتری تأثیر بگذارد. به طور خلاصه ، نظرسنجی از مشتری می تواند تجارت را از زمین بلند کند.

نظرسنجی ها بهترین راه برای افزایش فروش هستند. شما می توانید نقاط قوت و ضعف کار خود را در طول زمان و بازخورد مخاطبان درباره محصول خود را پیدا کنید. شخصاً یکی از دلایلی که از دگالا خریدم این است که می توانم نظرات مصرف کنندگان درباره یک محصول را بخوانم و سپس تصمیم به خرید بگیرم. قابلیت های امتیازدهی اسنپ دنیایی از رانندگان تاکسی را برای ما ایجاد کرده است که اکثر آنها مشتریانی خوش اخلاق و قابل احترام بودند زیرا نگران ستاره ها بودند تا مبادا کاربر شغل خود را از دست بدهد و شغل خود را از دست بدهد.

در حقیقت ، اسنپ استارز چیزی به تجارت تاکسی اضافه کرد که قبلاً وجود نداشت. اهمیت و رضایت مشتری. و حالا با اطمینان می گویم:

پول پادشاه تجارت است.

اما روشهای زیادی برای بررسی مشتریان وجود دارد. در این مقاله ، من مقایسه ای را بین 3 روش رایج بررسی که در دسترس شما است ، انجام داده ام تا بتوانید بهترین روش را انتخاب کرده و در نهایت آن را پیاده سازی کنید.

رایج ترین روش های نظرسنجی
در روش بررسی ایمیل شما این امکان را دارید که یک نظرسنجی کامل و جامع انجام دهید ، اما مهمترین اشکال این روش پایین بودن میزان مشارکت مشتری شماست. این بدان معناست که مشتریانی که وقت خود را برای پاسخگویی به نظرسنجی شما از طریق ایمیل اختصاص می دهند ، بیشتر با مارک شما ارتباط برقرار می کنند. بنابراین ، طیف وسیعی از مشتریان شما این امکان را دارند که از نزدیک به جزئیات کسب و کار شما نگاهی بیندازند و نقاط قوت و ضعف شما را به بهترین شکل شناسایی کنند.

بنابراین اگر برای بررسی مشاغل خود به یک بانک کامل و جامع نیاز دارید ، نظرسنجی از طریق ایمیل یک روش عالی است. اما شما یک گروه آماری کوچک دارید. می توان گفت اگر ...

مقدار (حداقل مقدار) برای شما مهمتر از مقدار است ، از یک ایمیل استفاده کنید.

 

رای گیری از طریق ایمیل

کاربران شما بیشتر وقت خود را با تلفن های همراه خود می گذرانند. این دقیقاً همان نقطه ای است که باید آنها را بگیرید و بدست آورید. استخر پیام کوتاه بهترین گزینه برای جهانی است که تمام رسیدها و رسیدهای کاغذی به اعلان های تلفن همراه تبدیل می شوند. آیا به دنبال روشی کارآمد و مستقیم برای برقراری ارتباط با مشتریان خود هستید؟ پیام کوتاه و پیام کوتاه بهترین راه است. به همین دلیل است که تلویزیون شهاب به ما مراجعه کرده و با استفاده از ماژول نظر سنجی ، تمام مشتریان خود را در مورد قطعات تلویزیون بررسی کرده است. برای یادگیری نحوه استفاده از ماژول نظرسنجی به راهنمای ملی پیامک / نظرسنجی مراجعه کنید.

اگر به دنبال یک روش سریع ، کارآمد و آسان برای انجام نظرسنجی هستید ، یک پنل پیام کوتاه انتخاب مناسبی برای شماست. این روش هم برای شما و هم برای کاربران بسیار مناسب است. خود را به جای مصرف کنندگان بگذارید ، آیا پاسخ دادن به یک پیام کوتاه یا ایمیل و تماس تلفنی آسان است؟

به این ترتیب ، میزان تعامل با مشتری شما بسیار زیاد است. در واقع نظرسنجی ها از طریق پیامک ...

شما هم روی کیفیت و هم روی کمیت تمرکز می کنید.

نظر دهنده پیام کوتاه

از طریق تلفن از مشتریان نظر سنجی کنید
نظرسنجی تلفنی ، مانند نظرسنجی از طریق ایمیل ، از کیفیت بالایی برخوردار است. البته میزان مشارکت در این روش از مجموعه ایمیل بیشتر است. زیرا وقتی با کسی تماس می گیرید ، احتمالاً 30 درصد تلفن را بر می دارند و به شما پاسخ می دهند ، که این از نرخ ایمیل بیشتر است. اما این روش بررسی بسیار وقت گیر است. لحظه ای تصور کنید که به درون جهان ارل که توسط کارما هدایت می شود ، منتقل شده اید. تصور کنید این کار را هر روز برای 10 مشتری خود انجام می دهید ، مطمئناً مانند برخی از همکاران ما ناراحت خواهید شد.

برای نتیجه گیری
لازم نیست دائماً از یک روش نظرسنجی استفاده کنید. شما می توانید ترکیبی از تمام روش های فوق را استفاده کنید. به عنوان مثال ، علاوه بر پیامک ، می توانید از طریق تلفن و ایمیل از کاربران عادی خود نظرسنجی کنید. زیرا مشتریان دائمی شما از محصول شما راضی هستند و از اظهار نظر در مورد محصول شما خوشحال می شوند. اما برای مشتری که فقط یک خرید با شما انجام داده است ، پاسخ دادن به پیام کوتاه بسیار ساده تر از پاسخگویی به تلفن است.

وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگ...
ما را در سایت وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگ دنبال می کنید

نویسنده : احمد رضا بازدید : 280 تاريخ : دوشنبه 28 مهر 1399 ساعت: 22:09

سئو چیست و چه کاربردی دارد؟

بازاریابی اینترنتی شامل مفاهیم و ابزارهای مختلفی از جمله مهمترین طراحی سایت و برنامه ، تبلیغات آنلاین ، فعالیت در شبکه های اجتماعی ، بازاریابی محتوا ، بازاریابی از طریق ایمیل و بازاریابی دوره ای از طریق موتورهای جستجو است. بهینه سازی موتور جستجو یا بازاریابی SEO ابزاری ایده آل و م toثر برای کار در فضای بازاریابی آنلاین است.

سئو چیست و چه کاربردی دارد؟
بیشتر روشهای بازاریابی آنلاین مانند تبلیغات و بازاریابی از طریق ایمیل ارزشمند هستند به شرطی که مرتباً از آنها استفاده کنید و به محض اینکه تجارت خود را متوقف کنید با کمبودها یا ضررهای شدید این کانال بازاریابی روبرو شوید. اما بازاریابی محتوا و سئو برای کسب و کار ارزش اضافی ماندگاری برای کار شما ایجاد می کند که برای مدت طولانی برای شما سودآور خواهد بود.

موفقیت در سئو به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد ، اما بسیار پایدار خواهد بود و در طولانی مدت به مهمترین کانال بازاریابی شما تبدیل خواهد شد. برای رسیدن به این مرحله ، باید استانداردهای سئو را به خوبی بشناسیم ، سپس مهمترین فعالیتهایی را که باید انجام دهیم برای موفقیت در سئو بررسی خواهیم کرد.

چرا سئو اینقدر مهم است؟
در هر ثانیه 63000 جستجو در Google وجود دارد.
61٪ از مشاغل جهان سئو و بازاریابی محتوا را مهمترین روش بازاریابی خود می دانند.
به طور متوسط ​​41٪ از هزینه های بازاریابی شرکتی بصورت آنلاین هزینه می شود.
46٪ جستجوی Google دارای مشاغل محلی است.
نرخ تبدیل مصرف کننده و هزینه های جستجوگرها نسبت به سایر روش ها کمتر است.
اطلاعات آماری در مورد ارزش بازاریابی سئو
بهترین راه برای یادگیری و پیاده سازی سئو چیست؟
مطالعه دیدگاه های متخصصان در مورد اینکه SEO در پاسخ به این س informationال اطلاعات و داده ها را به ما ارائه می دهد ، اما نتیجه گیری و به دست آوردن استراتژی های عملی کمی پیچیده به نظر می رسد. فیلم زیر توسط مهندس امین اسماعیلی در سیزدهمین دوره کندو ارائه شده است که روند یادگیری سئو از داده ها به دانش را توضیح می دهد. در این ویدئو ، تعریف کارشناسان SEO از این مفهوم به عنوان اطلاعات اساسی استفاده می شود.

 

با یک نگاه ، Google Bots برای تعیین رتبه بندی یک صفحه در نتایج جستجو ، بیش از 200 عامل مختلف را اسکن می کند. اما اگر نگاهی دقیق به آنچه در این فیلم گفته شده است داشته باشیم ، می توانیم این موارد را به 5 دسته اصلی تقسیم کنیم که عبارتند از سئو ، استراتژی ، ایجاد محتوا ، ایجاد لینک ، تحلیل و برنامه ریزی.

1- SEO ، ستون فقرات سایت شما شکننده است!
به راحتی می توان گفت که مهمترین و م effectiveثرترین عامل برای موفقیت یک سایت ، توجه به استانداردهای سئو در هنگام طراحی و کدگذاری آن است. برای درک محتوای یک صفحه ، ابتدا Google باید به آن دسترسی پیدا کند و نحوه دسترسی به آن مستقیماً به ساختار سایت شما بستگی دارد و کدگذاری شده است.

تکنیک های جستجوگرها ، درک بهتر ربات های گوگل از ساختار سایت و بهبود تجربه کاربر
رعایت کیفیت HTML هنگام کدگذاری ، بهینه سازی سایت برای موبایل ، افزایش سرعت صفحه ، نشانه گذاری استاندارد (طرحواره) و متان را می توان از مهمترین فاکتورهای فنی سئو دانست. در یک کارگاه فنی SEO بررسی و تدریس می شود. .

2- استراتژی ، برنامه ریزی ، برنامه ریزی و برنامه ریزی مجدد سئو!
برای شروع به یک استراتژی دقیق و دقیق نیاز داریم. استراتژی SEO ما براساس دانش مخاطب و تجزیه و تحلیل رقبا است. ما بر اساس عناوین هدفمند و ادبیات کاربر ، عبارات کلیدی هدف را شناسایی می کنیم و با توجه به وضعیت رقبا و نقاط قوت و ضعف آنها ، یک برنامه عملی برای هدف گذاری و تهیه محتوا در نظر می گیریم. انجام دادن

استراتژی های SEO ، شناسایی کلمات کلیدی ارزشمند ، تجزیه و تحلیل رقبا و توسعه استراتژی های محتوا
3- تهیه محتوا ، ایجاد ارزش محتوا یا بازاریابی محتوا؟
هنگامی که صفحات شما در دسترس Google قرار گرفت ، محتوا بررسی شده و عنوان صفحه مشخص می شود. علاوه بر توجه به مخاطبان ، نوشتن محتوا برای آزمایش و درک آنها نیاز به شناخت کامل الگوریتم های گوگل دارد. سایت های زیادی وجود دارند که صفحات آنها پر از محتوای غنی و ارزشمند است ، اما عدم دانش کافی در مورد این الگوریتم ها باعث موفقیت سئو نمی شود.

ایجاد محتوای اختصاصی و ارزشمند کلیدی برای جلب رضایت و اعتماد کاربر از Google است
رعایت استانداردهای مکتوب ، تمرکز بر مفاهیم کلیدی به جای کلمات کلیدی ، عبارات توصیفی نظیر به نظیر ، استفاده صحیح از برچسب های عنوان و پاسخ به س questionsالات کاربران از مواردی است که هنگام ایجاد محتوا باید به آنها توجه کنیم. باید کارگاه استراتژی و توسعه محتوا برای این منظور طراحی شده است.

4- پیوند ساختمان ، صندوق رأی گیری برای هر سایت
کیفیت محتوا و ساختار استاندارد Google محتوای شما را به درستی درک می کند ، بسیاری از پروژه های جستجوگرها از رقابت بالایی برخوردار نیستند و رعایت این نکات برای کسب رتبه Google کافی است ، اما اگر این موارد اگر همه نکات را رعایت کنند ، کدام یک شایسته آن است؟ کدام مکان بهتر است؟

پیوند ساختمان به دو قسمت داخلی و خارجی تقسیم می شود. ارتباطات داخلی به Google امکان می دهد ساختار سایت و ارتباط موضوعی صفحات را ارزیابی کند

وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگ...
ما را در سایت وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگ دنبال می کنید

نویسنده : احمد رضا بازدید : 404 تاريخ : دوشنبه 21 مهر 1399 ساعت: 18:44

3 نکته برتر سئو برای مبتدیان

اگر در زمینه بهینه سازی موتور جستجو یا سئو تازه وارد هستید و نمی دانید از کجا شروع کنید، جای نگرانی نیست ، با نکات اساسی در مورد SEO می توانید رتبه خود را به طرز چشمگیری بهبود بخشید! در این مقاله ، تمام نکات اساسی را که باید به عنوان یک مبتدی برای بهبود سئو خود بدانید ، پیدا خواهید کرد.

سئو چیست و چرا مهم است؟
اول از همه ، SEO مخفف بهینه سازی موتور جستجو است و از نام آن ، اطمینان حاصل می کند که وبلاگ یا سایت شما بهترین رتبه بندی را در صفحه موتور جستجو دارد. نگران نباشید ، شما باید محتوای و وب سایت خود را به گونه ای بهینه کنید که به Google کمک کند وب سایت شما واقعاً در مورد چه چیزی است ، تا بتواند آنها را برای کلمات کلیدی خاص رتبه بندی کند.

چرا این مهم است؟ بنابراین ، وقتی در گوگل به دنبال چیزی می گردید ، آیا معمولاً به صفحه دوم یا سوم می روید؟

افراد بیشتری روی رتبه بالاتر وب سایت در Google کلیک می کنند ، به همین دلیل مهم است که رتبه بندی در آن بالا باشد. بنابراین ، احتمالاً خرید و فروش بیشتر صورت می گیرد.

سپس بیایید به نکات اساسی بپردازیم که به شما کمک می کند تا سئو خود را رتبه بندی کنید.

1- مطالب طولانی تر

محتوای طولانی تر به معنای مقالات قدرتمندتر و کلمات کلیدی بیشتری است که در مکان های مناسب قرار گرفته اند. همچنین مقاله شما را مهمتر و سودمندتر می کند که قابلیت اطمینان وب سایت شما را بهبود می بخشد. با این حال ، کیفیت محتوای شما به همان اندازه مهم است ، مقالات طولانی با محتوای ضعیف نتایج مورد انتظار را نمی دهند. بنابراین ، اگر می خواهید مخاطبان شما هر وقت سایت شما را در مورد مرتبط با علاقه خود جستجو می کنند ، پست های با کیفیت و محتوای آموزنده طولانی ایجاد کنند.

مقالات طولانی تر نیز به افزایش زمان ساکن کمک می کنند. زمان ساکن زمانی است که می گذرد تا فرد دوباره به صفحه نتیجه برگردد و دوباره جستجو کند. اگر آنها آنچه را که در صفحه شما جستجو می کنند پیدا نکردند ، سریع به موتور جستجو برمی گردند ، اما پست های طولانی تر مدت زمانی را که برای خواندن مقاله شما می گذرانند طولانی می شود ، این بدان معنی است که کاربر به محتوای شما علاقه مند است و پیدا کرده است آنچه آنها به دنبال آن بودند

2. مطالب تازه
علاوه بر پست های طولانی ، باید توجه داشته باشید که Google محتوای تازه را ترجیح می دهد ، بیشتر به کاربران مربوط می شود و همچنین به Google می فهماند که شما فعال هستید.
ایجاد محتوای تازه جدید به طور منظم آسان نیست. بنابراین ، اگر پست های جدید و با کیفیت بالا برای اشتراک گذاری دائما ندارید ، می توانید از محتوای موجود خود استفاده کنید.
نکته آسان: شما می توانید پست های محبوب خود را که قبلا در وب سایت شما وجود دارد به روز کنید. فقط کافی است برخی از اطلاعات مرتبط و ارائه شده را اضافه کرده و با تاریخ جدید دوباره ارسال کنید. همچنین می توانید از محتوایی استفاده کنید که شامل برخی نکات سال باشد تا بتوانید سال بعد آن را تغییر دهید و برای به اشتراک گذاری مجدد آن ، مطالب را به روز کنید. به عنوان مثال ، "17 نکته برتر سئو در سال 2019" را می توان به "17 نکته برتر سئو در سال 2020" تغییر داد ، اما فراموش نکنید که قبل از انتشار مجدد ، تاریخ فعلی را اضافه کنید.

3. از کلمات کلیدی استفاده کنید

مهمترین نکته در سئو انتخاب کلمات کلیدی مناسب است. شما باید از کلمات کلیدی استفاده کنید که به درستی تعریف می کنند محتوای شما چیست. همچنین ، باید به آنچه مخاطب شما به دنبال آن است فکر کنید.
کلمات کلیدی که می خواهید استفاده کنید باید با موضوع محتوای شما مرتبط باشد. بنابراین ، موتورهای جستجو می توانند آن را به درستی نمایه سازی کنند. شما نمی خواهید Google را با تمرکز روی کلمات کلیدی کاملاً متفاوت و بی ربط به خدمات یا محصولات واقعی خود یا به طور کلی موضوع اصلی وب سایت خود اشتباه بگیرید.
بنابراین ، شما می خواهید روی کلمات کلیدی متمرکز شوید که توسط مشتریان شما قابل جستجو هستند. ممکن است برای کلمات خاصی رتبه بالایی کسب کنید ، اما اگر کسی به دنبال آنها نباشد ، هیچ کس به وب سایت شما سر نمی زند. این مانند فروش کالایی است که هیچ کس نمی خواهد آن را بخرد.
بسیاری از ابزارهای کلمات کلیدی وجود دارند که به شما کمک می کنند آنچه را که کاربران می خواهند جستجو کنید و بیشترین کلماتی را که جستجو می کنند چیست.
کلمات کلیدی Long-Tail
کلمات کلیدی دم بلند از نام "طولانی" مانند "بهترین تشک های یوگا برای زنان" هستند. آنها معمولاً شامل 4 یا بیشتر کلمات هستند که مشخصاً مشتری در جستجوی چه چیزی است.
اگر کلمات کلیدی شما بسیار خاص و خاص باشد ، ممکن است بازدید کمتری داشته باشید اما بازدیدکنندگان بیشتری پیدا خواهید کرد که دقیقاً به دنبال آنچه شما ارائه می دهند می گردند که منجر به خریدهای بیشتری می شود. کیفیت بیش از کمیت. علاوه بر این ، آسان تر است برای رتبه بندی کلمات کلیدی خاص ، زیرا وب سایت های کمتری این کلمات کلیدی را در اهداف خود قرار می دهند ، بنابراین شما یکی از اولین ها خواهید بود.
کلمات کلیدی LSI
نمایه سازی معنایی نهفته یا LSI به معنای ساده کلمات کلیدی مرتبط با موضوعی است که در مورد آن می نویسید. کلمات کلیدی LSI در محتوای شما باعث می شوند Google ارتباط شما با موضوع شما را بهتر بفهمد.
افزودن کلمات کلیدی LSI از این جهت مهم است که موتورهای جستجو بیشتر هنگام جستجو برای یافتن نتیجه به جای مطابقت کلمات کلیدی ، بیشتر به دنبال تطابق موضوع هستند. و چگونه آنها با جستجوی کلمات کلیدی LSI به آن دست می یابند.
ایده این است که وقتی در حال نوشتن یک موضوع خاص هستید ، واژه های مرتبط را به طور طبیعی در آن قرار می دهید. به عنوان مثال ، اگر آژانس سئو دارید ، طبیعتاً این کلمات کلیدی را به وب سایت خود اضافه می کنید.
مشاور بازاریابی سئو
مشاور سئو
شرکت مشاوره سئو
کارشناس بازاریابی اینترنتی سئو
مشاوران برتر سئو
خدمات بازاریابی اینترنتی سئو
این کلمات درست هستند و به آنها کمک می کند تا اطلاعات index گوگل را پیدا کنند با استفاده از این اطلاعات ، Google می تواند اطمینان حاصل کند که محتوای شما در واقع یک موضوع مرتبط است که در بالاترین رتبه قرار می گیرد.
اگرچه از قبل فقط با نوشتن مطالب خود از کلمات کلیدی LSI استفاده می کنید ، اما مهم نیست که برخی از موارد خوب را از دست داده باشید.

وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگ...
ما را در سایت وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگ دنبال می کنید

نویسنده : احمد رضا بازدید : 223 تاريخ : پنجشنبه 17 مهر 1399 ساعت: 0:24

الگوریتم پنگوئن گوگل

الگوریتم Google Penguin چیست؟
الگوریتم پنگوئن راهی برای مقابله با سایتهایی بود که می خواستند با استفاده از روشهای غیرمرتبط مانند پیوند هرزنامه ، رتبه های بالاتری کسب کنند. الگوریتم پنگوئن هنوز در حال کار است و بخشی اصلی از الگوریتم گوگل است.

الگوریتم هر از چند گاهی از وب سایت بازدید می کند و در صورت شناسایی می تواند پیوندهای هرزنامه یا سایر روش های غیرمعمول را تشخیص دهد.

الگوریتم پنگوئن برای مقابله با ایجاد پیوند غیرمعمول طراحی شده است
قبل از معرفی الگوریتم پنگوئن ، هنگام مرور گوگل ، تعداد پیوندها نقش عمده ای در امتیاز وب سایت داشتند. به عبارت دیگر ، قبل از معرفی این الگوریتم ، ربات های گوگل هنگام انتشار نتایج رتبه بندی ، بیشتر به وب سایت هایی که پیوند بیشتری دارند و بدون توجه به کیفیت محتوای وب سایت ، تمرکز می کنند. این در رتبه بندی برتر صفحه نتایج جستجو قرار گرفت.

عملکرد اصلی الگوریتم پنگوئن چیست؟
مت کیتس در کنفرانس SMX 2012 گفت که الگوریتم پنگوئن پاسخ گوگل به افزایش استفاده از SEO کلاه سیاه و ایجاد لینک غیرمعمول است.

"ما در مورد برخورد با محتوای بی کیفیت فکر کردیم و الگوریتم Panda را برای حل این مشکل معرفی کردیم. اما پس از معرفی این الگوریتم ، فهمیدیم که این فقط آغاز کار است و هنوز تعداد زیادی از آنها وجود دارد. وب سایت هایی وجود دارد. "سپس ما الگوریتم پنگوئن را برای حل این مشکل طراحی کردیم."

هدف از این الگوریتم کاهش اثربخشی روشهای کلاه سیاه و کنترل اوضاع از طریق گوگل بود. پنگوئن با درک بهتر از روند پیوند دادن ، توانست وب سایت هایی را که دارای پیوندهای طبیعی و شناخته شده هستند ، ارتقا دهد و وب سایت هایی را که بسیار اسپم و جعلی بودند رتبه بندی کند. مخاطبین دریافت شدند

در ابتدا ، Google الگوریتم خود را بر مجازات کردن سایتهای مخرب فقط برای پیوندهای دریافتی متمرکز کرد و روی پیوندهای خروجی به وب سایتها تمرکز نکرد.

اگر می خواهید همه چیز را در مورد الگوریتم پنگوئن بدانید پس بک لینک بخرید!
با این حال ، پیوندهای خروجی و پیوندهای داخلی از سایت نیز توسط الگوریتم پنگوئن مورد توجه قرار گرفتند.

با تکرار کلمات کلیدی مبارزه کنید
هدف اصلی الگوریتم پنگوئن آزمایش سلامت لینک دادن به سایت ها است ، اما یکی از عملکردهای آن مبارزه با پر کردن کلمات کلیدی است. در گذشته برای بدست آوردن جایگاه خوب در نتایج گوگل کافی بود عبارت مورد نظر خود را با درصد مشخصی در محتوا تکرار کنید.

آیا فکر می کنید 3 محتوا باید تکرار کلمات کلیدی باشد؟ سلام به پنگوئن
در نتیجه توجه بیش از حد متخصصان سئو به این موضوع ، گوگل مجبور شد سایر راهکارها را برای تعیین عنوان و کلمات کلیدی این صفحه در نظر بگیرد و کلمه آن را در عمل تکرار یا بمباران کند. کلاه سیاه به عنوان یکی از تکنیک های سئو شناخته می شود. الگوریتم پنگوئن صفحاتی را که از این روش استفاده می کنند ردیابی می کند و در نتایج جستجو رتبه خوبی ندارد.

به روزرسانی های الگوریتم پنگوئن
هنگامی که الگوریتم پنگوئن برای اولین بار در سال 2012 معرفی شد ، منجر به تغییرات اساسی در نتایج جستجو شد. طبق آمار رسمی Google Penguin ، تأثیر مستقیم بر 3 نتیجه دارد. البته تغییرات در الگوریتم پنگوئن به تدریج از بین رفت و با به روزرسانی های بعدی ، الگوریتم کارآمدتر شد. یک تغییر و بروزرسانی عمده در این الگوریتم در ماه مه 2013 منتشر شد و با این به روزرسانی ، 3.3٪ دیگر از نتایج جستجو تحت تأثیر این الگوریتم قرار گرفتند.

همانطور که گفتیم ، به روزرسانی های مهم این الگوریتم منتشر شده و تغییرات و بهبودهای زیادی ایجاد شده است. بسیاری از این به روزرسانی ها حتی اعلام نشده و برخی از آنها به طور رسمی توسط گوگل اعلام شده اند. در ادامه ، ما در مورد تغییرات و به روزرسانی های الگوریتم پنگوئن که به طور رسمی معرفی شده است ، بحث خواهیم کرد.

تاریخ به روزرسانی الگوریتم Google Penguin
1- معرفی اول الگوریتم پنگوئن (1.1) - 26 مارس 2012
در این به روزرسانی ، اطلاعات این الگوریتم به روز شد و اصول اولیه الگوریتم تغییر نکرد.

با انتشار Penguin 1.1 ، وب سایت هایی که به سرعت پیوندهای هرزنامه خود را حذف کردند ، بخشیده شدند و بسیاری از وب سایت هایی که در مرحله اول انتشار تحت تأثیر قرار نگرفتند ، گیر افتادند.

2- بروزرسانی الگوریتم پنگوئن (1.2) - 5 اکتبر 2012
در 5 اکتبر 2012 ، الگوریتم پنگوئن Google به روز شد تا بر نتایج جستجو در زبانهای مختلف تأثیر بگذارد. تاکنون فقط سایت های انگلیسی زبان طعم پنگوئن را داشته اند.

3- تغییرات پنگوئن (نسخه 2.0) - 22 مه 2013
برخلاف به روزرسانی های قبلی ، این به روزرسانی تغییرات فنی هسته اصلی الگوریتم و تأثیر آن بر نتایج آن را برطرف کرد.

انجام این تغییرات 2.3٪ نتایج را تحت تأثیر قرار داده است. در این الگوریتم ، Google فراتر از صفحه اصلی و دسته اصلی وب سایت ها رفته و همه صفحات را بررسی کرده تا شواهدی از پیوندهای هرزنامه پیدا کند.

4- نسخه 2.4 اکتبر 2013 نسخه به روز رسانی سریع نسخه 2.1
پس از به روزرسانی به نسخه 2.0 ، Google متوجه تغییر بیشتر در این الگوریتم شد. 

وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگ...
ما را در سایت وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگ دنبال می کنید

نویسنده : احمد رضا بازدید : 216 تاريخ : شنبه 12 مهر 1399 ساعت: 17:30

راهنمای صفر تا صد سئو برای مبتدیان

اگر علاقه شما به یادگیری SEO به حدی باشد که فراتر از حد شما باشد و شما را ترغیب کند که ایده های آن را عملی کنید و آزمایش کنید ، در این صورت بیشترین بهره را خواهید برد.

این راهنما برای بررسی SEO از همه جنبه ها طراحی شده است. این جنبه ها شامل جستجوی کلمات و عبارات (کلمات کلیدی) برای ایجاد ترافیک برای سایت شما ، محبوبیت وب سایت از طریق موتور جستجو و ایجاد لینک و دیدگاه بازاریابی است. .

دنیای سئو و بهینه سازی وب سایت پیچیده است و دائماً در حال تغییر است ، اما شما می توانید اصول آن را به راحتی درک کنید. حتی اندکی اطلاعات در این زمینه می تواند تفاوت زیادی در نتایج ایجاد کند. در این صفحه آموزشهای رایگان SEO زیادی در وب وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.
چه اطلاعاتی از این راهنما خواهید گرفت؟
آیا تاکنون در مورد موضوع طبقه بندی نیازها چیزی شنیده اید؟ ماسلو یک نظریه روانشناسی است که مهمترین نیازهای انسان مانند هوا ، آب و امنیت را نسبت به سایر نیازهای ثانویه خود مانند عزت نفس و جامعه اولویت می دهد. مطابق این نظریه ، نیازهای بالاتر بدون تأمین نیازهای کمتر هرم قابل دستیابی نیست. مثلاً عشق بدون دسترسی به غذا بی معنی است!

ما از این تئوری برای یادگیری سئو و اولویت بندی مراحل مختلف آن استفاده کرده ایم.

موتورهای جستجو در وب سایت ، بنابراین آنها می توانند محتوای وب سایت را فهرست بندی کنند
محتوای خوبی که به سوالات کاربران پاسخ می دهد
بهینه سازی کلمات کلیدی که مورد توجه کاربران و موتورهای جستجو قرار می گیرد
تجربه کاربری عالی که شامل سایت سریع ، سهولت کار با آن و یک رابط کاربری خوب است
محتوای ارزشمندی با قابلیت به اشتراک گذاری ، پیوند دادن و نقل قول در شبکه های اجتماعی
عناوین صفحه ، URL ها و مشخصات که منجر به افزایش نرخ کلیک برای نتایج جستجو می شوند
نشانه گذاری (نشانه گذاری طرح) که در نحوه نمایش سایت شما با دیگران در نتایج جستجو تفاوت ایجاد می کند
در این راهنما ، ما قصد داریم این مسائل را مرحله به مرحله توضیح دهیم.

قسمت 1: سئو چیست؟

در این بخش ، ما توضیح می دهیم که SEO چیست ، چرا اینقدر مهم است ، و ما تمام نیازهای شما را در یادگیری صحیح اصول SEO جستجو کردیم.

قسمت 2: موتورهای جستجو چگونه کار می کنند؟ نظارت ، نمایه سازی و رتبه بندی

اگر موتورهای جستجو نتوانند شما را پیدا کنند ، بقیه کار شما تحت تأثیر قرار نمی گیرد. این بخش به شما نشان می دهد که خزنده های موتور جستجو چگونه اینترنت را رصد می کنند و چگونه محتوای وب سایت شما را نمایه می کنند.

قسمت 3: جستجوی کلمات کلیدی

تمام تلاش های ما در وهله اول متوجه کاربران است ، زیرا موتورهای جستجو این سبک را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهند. در این بخش ، ما به چگونگی یافتن کلمات کلیدی و درک نیازهای کاربران خواهیم پرداخت.

قسمت 4: سئو داخلی

این قسمت نسبتاً سنگین است. این بخش در مورد موضوعاتی مانند طراحی بهینه وب سایت ، تجربه کاربر ، معماری اطلاعات و معرفی تمام راه حل هایی است که در صورت پیکربندی صحیح ، باعث ایجاد ارتباط بیشتر وب سایت در نتایج جستجو می شود. به صفحه نمایش نزدیکتر می شود

قسمت 5: سئو

با اجرای طراحی سایت پاسخگو ، دستورالعمل های ربات و سایر عناصر فنی مانند نشانه گذاری طرح و برچسب های متا ، می توانید به Google و ربات های آن بگویید محتوای وب سایت شما چیست. این استراتژی تا رسیدن به رتبه بندی بهتر کمک زیادی خواهد کرد.

قسمت 6: لینک سازی و کسب اعتبار

با انجام همه این موارد در حال حاضر ، وقت آن است که با دریافت پیوند از وب سایت های دیگر ، حضور خود را در نتایج جستجو افزایش دهید.

قسمت 7: ارزیابی ، اولویت و مدیریت سئو

یک قسمت اساسی از هر استراتژی سئو این است که بدانید چه عواملی م worksثر است. در نتیجه ، شما باید رویکرد خود را نسبت به فرآیند بهبود ببخشید.

چه مقدار از این راهنما را بخوانم؟
اگر در گرفتن ترافیک از نتایج جستجو جدی هستید و با SEO آشنایی ندارید ، توصیه می کنیم این راهنما را از ابتدا تا انتها بخوانید. ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا مطالب این راهنما برای شما ساده تر باشد. بخاطر داشته باشید که یادگیری اصول SEO گام مهمی در دستیابی به اهداف عالی شما در زمینه فضای وب است.

با سرعتی متناسب با توانایی یادگیری خود پیش بروید. حتما منابع مختلف ذکر شده در این مقاله را ذخیره کنید (یا آنها را در مرورگر خود علامت گذاری کنید). مطمئناً مطالعه این منابع ارزشمند خواهد بود.

آیا شما هیجان زده هستید باید اینجوری باشه بازاریابی موتور جستجو یک زمینه جذاب است و در عین حال می تواند بسیار داغ باشد. اگر بعد از خواندن هر مطلبی گیج شدید ، وحشت نکنید. در انتهای هر مقاله بخشی از نظرات و س yourالات شما قرار دارد.

از طریق این فرم ها می توانید سوالات خود را در هر بخش بپرسید و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

سوالات متداول درباره SEO
در این بخش ، ما به رایج ترین س questionsالات افراد هنگام مواجهه با مشکل سئو پاسخ می دهیم.

1. سئو چیست؟
سئو به معنای بهینه سازی موتور جستجو است. سئو فرآیندی منظم است که باعث افزایش رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل ، بینگ و سایر موتورهای جستجو می شود و در نتیجه باعث ایجاد ترافیک بیشتر برای وب سایت می شود.

موتورهای جستجو محتوای متنوعی از جمله متن را در نتایج جستجو نمایش می دهند

سئو. آیا سئو روش قانونی است؟
سئو به هیچ وجه غیرقانونی نیست ، اما اقدامات SEO کلاه سیاه منجر به جریمه یک وب سایت توسط موتورهای جستجو می شود.

روش های SEO کلاه سیاه در سال های اخیر رایج شده است ، اما گوگل موفق شده است با شناسایی آنها و ایجاد الگوریتم هایی ، نتایج این روش ها را از نتایج جستجو حذف کند. بنابراین حتی اگر در حال حاضر تکنیک کلاه سیاه پیدا کرده اید ، مطمئن باشید که گوگل خیلی زود به این موضوع پی خواهد برد.

I. آیا Google اگر من سئو کنم مجازات می شود؟
خیر ، موتورهای جستجو مانند Google همیشه به دنبال بهترین نتیجه برای کاربران خود هستند.

گوگل و سایر موتورهای جستجو می خواهند صاحبان وب سایت از سئو استفاده کنند تا کاربران بتوانند مطالب را آسان تر کنند. اما باید مراقب باشید که اصول آنها را در این کار دنبال کنید. در صورت نقض قوانین ، موتورهای جستجو حق دارند وب سایت شما را از فهرست و نتایج جستجو حذف کنند.

به اختصار. گوگل به سایت هایی که از تکنیک های SEO مناسب استفاده می کنند پاداش می دهد و فقط سایت هایی را که از تکنیک های SEO کلاه سیاه استفاده می کنند مجازات می کند.

5- تکنیک های SEO کلاه سیاه چیست؟
تکنیک های SEO کلاه سیاه روشی است که سعی در بالا بردن مصنوعی وب سایت در کمترین زمان و تلاش دارد.

این روش ها شامل ایجاد ابزارک برای قرار دادن بیش از یک پیوند در صفحات ، استفاده از کلمات کلیدی بیشتر و ساخت PBN (شبکه های وبلاگ خصوصی) برای ایجاد بک لینک است.

6. چگونه می توانم سایت خود را جستجو کنم؟
SEO ترکیبی از فرآیندهای مختلف است از نام دامنه گرفته تا موارد پیچیده تر مانند شتاب سایت. فاکتورهای زیادی وجود دارد که در رتبه بندی سایت تأثیرگذار است و سئو به معنای بهبود این عوامل برای کسب بیشترین امتیاز است.

این عوامل شامل استفاده صحیح از کلمات کلیدی ، سرعت بارگذاری وب سایت ، مدت زمانی که کاربران در وب سایت می گذرانند ، تعداد بک لینک ها ، نمایش صحیح وب سایت در دستگاه های تلفن همراه است.

7. چند بار به SEO احتیاج دارم؟
سئو یکبار مصرف نیست و کارشناسان سئو آن را به عنوان یک استراتژی بازاریابی طولانی مدت توصیه می کنند. به عبارت دیگر ، دارندگان وب سایت باید دائماً وب سایت و رتبه بندی آن را کنترل کنند.

علیرغم تغییرات مداوم در سایت ، به روزرسانی موتور جستجو ، محتوای قدیمی و سایر فعالیت های رقابتی ، سئو به فعالیت مداوم نیاز دارد. با این حال ، در بیشتر مشاغل ، سئو سود بیشتری نسبت به سایر روش های بازاریابی دارد.

انجام دادن. آیا لازم است شخصی را برای سئو استخدام کنم؟
لزوماً ، گرچه بهترین و سریعترین راه برای گرفتن نتیجه از استخدام یک فرد یا شرکت ، برون سپاری SEO است. اما این هزینه برای تجارت خواهد بود. وقتی تصمیم می گیرید برای خدمات هزینه کنید ، در نهایت همه چیز به عنوان یک سرمایه گذاری شناخته می شود. اگر صرف هزینه برای خدمات سئو هر از گاهی می تواند برای شما مفید باشد ، این کار را انجام دهید.

اما اگر توانایی پرداخت خدمات سئو را ندارید ، گزینه های ارزان تری وجود دارد. آموزش سئو و استفاده از افزونه های سئو دو مورد از این روش ها هستند. البته به خاطر داشته باشید که استفاده از پلاگین های SEO به دانش گسترده ای در مورد سئو نیز نیاز دارد.

9. آیا ساختار URL بر SEO تأثیر دارد؟
کیفیت ساختار URL بر SEO و رتبه بندی وب سایت تأثیر می گذارد. URL ها باید طوری انتخاب شوند که کوتاه ، خوانا و برای کاربران در یک نگاه قابل درک باشند. تحقیقات انجام شده از وب سایت معروف Quixpert نشان می دهد که URL هایی با طول 35 تا 40 کاراکتر بیشتر در نتایج جستجوی بالاتر نقش دارند.

10. چگونه می توانم سئو را کنترل کنم؟
Google Analytics محبوب ترین ابزار برای به دست آوردن آمار اولیه و نظارت بر ترافیک وب سایت است. بهترین چیز در مورد این ابزار رایگان بودن آن است.

یکی دیگر از ابزارهای مهم برای مدیران وب ، ابزار کنترل رتبه سایت است. این ابزارها به شما کمک می کنند نمودار تغییرات در رتبه بندی یک وب سایت و نتایج تلاش های خود را در زمینه سئو سایت مشاهده کنید.

11. Google Analytics چیست؟
Google Analytics ابزاری است که توسط Google تولید شده و داده های ترافیک وب سایت را گزارش می کند. مهمترین پارامترهای ذکر شده موقعیت جغرافیایی کاربر ، تعداد صفحات و متوسط ​​زمان مصرفی کاربران در سایت است.

12. دیدن نتایج SEO چقدر طول می کشد؟
فاکتورهای زیادی در رتبه بندی یک وب سایت دخیل هستند که برخی از آنها را نمی توانید کنترل و مدیریت کنید. فاکتورهای SEO شامل تعداد بک لینک ، کیفیت محتوا ، به روزرسانی محتوا ، سن دامنه ، رقابت کلمات کلیدی و ... است. برخی از این عوامل به طور کامل توسط شما قابل کنترل نیستند.

بنابراین ، اگر با وجود تمام تلاش های شما ، رتبه بندی وب سایت شما تغییری نکرد ، بهتر است صبر کنید تا نتایج تلاش های شما بیرون بیاید و محتوای بهتری در وب سایت ایجاد کنید. .

13. Google چگونه وب سایت من را پیدا می کند؟
گوگل وب سایت شما را برای ربات جستجو می کند. این نرم افزار ربات گوگل است که در وب جستجو می کند و سایت ها و محتوای جدیدی پیدا می کند و آن را به فهرست Google اضافه می کند.

14. robots.tax چیست؟
خزنده های موتور جستجو هنگامی که برای اولین بار از وب سایت شما بازدید می کنند ، به دنبال فایل robot.tst می گردند. این پرونده شامل دستورالعمل هایی برای این بت است

29. آیا می توانم بک لینک بخرم تا رتبه خود را افزایش دهم؟
ممکن است شما یک افزایش موقتی در رتبه بندی ها مشاهده کنید ، اما از نظر Google ، بک لینک های موثر فقط برای پیوند دادن به محتوای مشابه هستند. ایجاد شده است.

30. تفاوت بین داخلی ، خارجی و بک لینک چیست؟
پیوندهای داخلی کاربران را از یک صفحه به صفحه دیگر در همان دامنه منتقل می کند. این پیوندها در بهبود ساختار وب سایت مفید هستند.

پیوندهای خارجی کاربران را از یک صفحه دامنه شما به صفحه دیگر منتقل می کند.

بک لینک ها پیوندهایی از یک دامنه دیگر به دامنه شما هستند.

ما دوست داریم اینجا با شما ملاقات کنیم! یک فنجان چای برای خود قرار دهید و روی قسمت اول مقاله SEO چیست کلیک کنید.

وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگسئو چیست؟,...
ما را در سایت وبلاگ سئو و دیجیتال مارکتینگ دنبال می کنید

نویسنده : احمد رضا بازدید : 223 تاريخ : يکشنبه 6 مهر 1399 ساعت: 2:09